Otázky a odpovede

220x220_-_kpiajpg

„Ako vyplýva z názvu, naším cieľom je poskytovať motoristom v regióne službu na jednotku. Náš pracovný postoj ku klientom je postavený na profesionálnom prístupe, kvalite tovaru a dielenských schopnostiach. Od založenia prevádzky sme vybavili viac ako 10 000 klientov. Na jednom mieste u nás vybavíte všetko súvisiace, od posúdenia rozsahu škody, dodanie materiálu a dielenskú prácu, až po obhliadku pre poisťovňu. Vaša spokojnosť je našou motiváciou!“

V našej praxi sa stretávame s rôznymi otázkami, súvisiacimi so zasklením automobilu.

Pre odpoveď sú kľúčové najmä fakty:

A., Či sa jedná o riešenie:

  • opravou čelného skla
  • alebo je nevyhnutné nahradiť prasknuté sklo novým

B., Či sa jedná:

  • o poistnú udalosť, škodu na vozidle, ktorú si bude klient uplatňovať v poisťovni (hlásenie PU, obhliadka na poisťovňu atď.)
  • riešenie na vlastné náklady 
Otázky a odpovede Otázky a odpovede pre verejnosť a firmy, keď nastane problém s čelným, zadným alebo bočným sklom.

Potrebujem posúdiť poškodenie, čo mám robiť?

Klient Karol.Š.: Do čelného skla som dostal kameň. Poškodenie sa nachádza pred spolujazdcom, v strede výšky skla. Malá prasklina má veľkosť v priemere jeden centimeter. Čo odporúčate? Odpoveď Autosklo 1: Vychádzajúc z vašeho opisu je pravdepodobné, že čelné sklo bude možné "zachrániť" opravou. Odporúčame (z vonkajšej strany auta) nalepiť na postihnuté miesto vystrihnutú priesvitnú pásku (napr. 2x2cm) a čo najskôr nás kontaktujte. Viac -> Oprava čelného skla   

Prasklina na havarijne poistenom aute, čo môžem očakávať?

Klient Ľubomír P.: Ako mám konať, keď mám na našom firemnom aute prasknuté čelné sklo? Vozidlo je havarijne poistené a na skle je prasklina asi 30 cm, bude sa rozširovať ďalej? Je potrebné ísť do poisťovne a čo ma to bude stáť? Odpoveď Autosklo 1: Rozsah škody nepodceňujte, čo najskôr oslovte špecializovanú firmu. Z toho čo uvádzate, je nutná výmena skla a vzhľadom, že automobil máte poistený, tak vás to bude výmena stáť minimum (spoluúčasť). Hlásenie, administratívu aj obhliadku na poisťovňu môžete vybaviť u nás. -> Poisťovne

Dodanie a inštalácia skla na vlastné náklady

Klientka Oľga M.: Čelné sklo na mojom aute je prasknuté. Nemám vinníka, neviem kedy poškodenie vzniklo, čiže si budem sklo a jeho inštaláciu platiť sám. Z akými nákladmi mám počítať a za ako rýchlo mi viete zabezpečiť také čelné sklo, ako je na mojom aute namontované? Reakcia Autosklo 1: Na úvod je nutné poznať značku a typ vozidla, rok výroby a výbavu čelného skla. Dáme vám cenovú ponuku skla určeného na vaše auto. Ideálne je posúdenie osobne, nakoľko častou súčasťou skla sú tesnenia, rámiky atď. Čo sa týka ceny a času, tak sklá dokážeme zabezpečiť vo výhodných cenách bežne do 24/48 hodín. Termín stretnutia u nás a čas dodania a inštalácie skla si dohodnite osobne alebo telefonicky. -> Kontakt

Služba aj pre firemné autoparky a flotily

Klient Anton K.: Náš podnik aktuálne pôsobí v okrese Levice. Viete zabezpečiť sklá a montáže aj na naše firemné autá? Jedná sa o dodávky Fiat Ducato, Citroën Jumper a Renault Master. Autá máme dosť kilometrami vyťažené, sú na leasing a havarijne poistené. Rýchlosť vybavenia je pre nás dôležitá, čo viete ponúknuť? Odpoveď Autosklo 1: Áno, aj sklá na uvedené typy firemného auto-parku máme z časti na sklade. Resp. vieme ich v Leviciach dodať a namontovať v požadovanej kvalite. Firemným flotilám dokážeme ušetriť čas v podobe rýchleho dodania (24/48h) aj tým, že na jednom mieste budete môcť vyriešiť hlásenie škody na poisťovňu, obhliadku, opravu alebo výmenu. Ozvite sa nám a dohodneme si systém firemnej spolupráce.

Uplatňovanie škody na skle cez PZP, ako to funguje?

Vojtech L.: Na aute mám prasknuté čelné sklo, je puknuté v dĺžke skoro 1 meter, vinníka som zastavil a škodu sme boli nahlásiť v poisťovni PZP. Potrebujem to riešiť čo najskôr a otázka, platiť výmenu musím ja? Odpoveď Autosklo 1: V rámci riešenia škody cez Povinné zmluvné poistenie (PZP) je z pravidla nutná úhrada zo strany poškodeného. Čelné sklo prasknuté 1 meter si vyžaduje urgentne problém riešiť. Situáciu máte možnosť urýchliť osobnou návštevou, kedy posúdime typ, výbavu skla a podľa platnej kalkulácie aj cenu. -> Kontakt

Chcem do výmeny skla investovať čo najmenej ...

Požiadavka klienta Roman A.: Potrebujem lacno vymeniť predné sklo, ktoré je poškodené na viacerých miestach. Auto je staršie r.v. 1999/2000, nemá žiadne senzory a výbavu, pripravujem vozidlo na STK. Nechcem do auta veľa investovať. Predávate a montujete aj lacné? Odpoveď Autosklo 1 Levice: Chápeme vašu požiadavku. Nakoľko sa jedná o staršie auto a sklo bez senzorov atď. , tak sa budeme snažiť zaujať vás cenou skla i jeho kvalitnou montážou. Ozvite sa nám, spokojnosť našich klientov pre nás dôležitá je.

Na otázky odpovedal: Patrik Baláž - ved. prevádzky.